Wednesday, January 21, 2009

Diriku seadanya....


Siapakah gerangan gadis ini? Nama diberi Nik Norfadzlida, nak panggil nik, adz, ida pun boleh...maner-maner pun boleh...merupakan anak kedua daripada empat orang adik beradik. merupakan anak kelahiran negeri Cik Siti Wan Kembang...dari kecil mempunyai impian untuk bergelar seorang pendidik...kini setelah tiga tahun melayari kehidupan sebagai mahasiswa Universiti Pendidikan Sultan Idris ( UPSI ) rasanya impianku hampir tercapai...aku sebagai anak yang diberi tanggngjawab yang besar oleh kedua ibu bapaku untuk mengubah nasib hidupku...insyaAllah,harapan mereka tidak akan aku hampakan dan aku dapat merasakan aku semakin hampir menggapai impian mereka cuma aku perlu menghabiskan sisa-sisa aku sebagai pelajar program Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling untuk tempoh setahun sebelum bergelar kaunselor sekolah... aku rasa sangat teruja untuk meniti saat-saat aku melangkah kaki dan seterusnya bergelar seorang pendidik...tak sabar rasanya berdepan dengan karenah pelajar-pelajarku...tak sabar rasanya....

1 comment:

  1. Bagus semangat tu!! I'm sure you will be a great educator!! All d best!!

    ReplyDelete